Verkoop/Verhuur
Professionele Werkplaats
Zadelmeting
Bodyscanning
CUBE | LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK

CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM

CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM
CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM
CUBE | LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK | 12720050

CUBE LITENING AERO C:68X SLX SEAGREY/BLACK 50 CM

7.299,

Bevestig reservering

Reserveren nu mogelijk! Het is bij dit model mogelijk om de fiets te reserveren. Wij nemen dan eerst contact met u op om de juiste maten door te nemen, alvorens wij de bestelling actief maken. Tevens kunnen we u dan gelijk melden wanneer de fiets voor u gereed staat.

Beschrijving

De Litening AERO C:68X SLX is zó snel dat je ogen er van gaan tranen. Waarschijnlijk heb je de draadloze Sram Red AXS 2x12-groepset al gespot. En de aerodynamische Streem Aero/Sprint 60/66 Vonoa-wielen van Newmen met carbon spaken en 28 millimeter Conti Grand Prix-rubbers. Die hebben we geselecteerd om jouw prestaties naar een nóg hoger plan te tillen. Maar het belangrijkste pluspunt is het frame, dat met vork, cockpit kabels en zadelpen een volledig geïntegreerd aerodynamisch geheel vormt, geconstrueerd van het meest hoogwaardige carbon waar we de hand op hebben weten te leggen: C:68X®. Ontsnappen uit het peloton
Dan is dit het juiste gereedschap.

Frame omschrijving
Regels zijn regels. Een racefiets moet daaraan voldoen om toegelaten te worden tot door de UCI goedgekeurde wedstrijden. Maar een frame ontwerpen dat aanzienlijk aerodynamischer is zonder die vaak beklemmende regels te overtreden
Dat mag gewoon. Het lichte Litening® AERO-frame – gebouwd met ons premium C:68X®-carbon – is ontwikkeld met uitgebreid gebruik van Computer Fluid Dynamics en praktijkproeven in de windtunnel. Het resultaat is maar liefst 30 procent minder luchtweerstand in een volledig UCI-conform frame waarin vork, stuurpen, stuur en zadelpen strak zijn geïntegreerd. Daarnaast is deze knalbak extreem comfortabel en biedt-ie ruimte aan banden tot 28 millimeter breed. Maar bovenal geldt: hij is heel, heel snel.